Форум Сообщества гильдий SWGoH: Ukrainian

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум Сообщества гильдий SWGoH: Ukrainian » Гайды и руководства » Модулі та з чим їх їдять. Гайд для тих, хто хоче РОЗРИВАТИ )))


Модулі та з чим їх їдять. Гайд для тих, хто хоче РОЗРИВАТИ )))

Сообщений 1 страница 5 из 5

1

Існує приказка, що модулі — то дуже дивні штукенції, які ніколи не бувають такими, як треба. Згідно народних пересудів, навіть затяті атеїсти і комуністи масово почали навертатись у віру і вступати до різних церков, сект, культів, ковенів і шабашів, активно молитися, танцювати з бубнами і там-тамами та співати шаманських пісень, аби їм випав хоч один потрібний модуль.

Фігня: все рандом! Але не слід складати руки, навіть якщо Вам постійно не фартить і не дропається  бажаний убер-модуль, який зробить вашого Угнота супергероєм, здатним на ізі закрити соло героїк сітха. Ну, або хоча б з 10+ швидкості… Достатньо розуміти, як працюють модулі і як їх правильно підбирати і використовувати.

Після нещодавнього реворку (та й до нього) часто постає купа питань: які модулі качати, як качати, на що звертати увагу і т.д. Друзів кидати в біді — якось не по-нашому, тож я і вирішив написати цей гайд. Не буду витрачати час на порівняння системи модулів ДО і ПІСЛЯ змін і зупинюся на найголовнішому.

1) Модулі, їх характеристики і як вони працюють.
2) Як їх правильно (читай — ефективно) обирати і качати.
3) Слайсінг (нарощування) модулів.

Отже, погнали.

1) Модулі — лікбез для новачків і ветеранів.

Надалі, щоб уникнути плутанини, характеристики героїв, які, власне, і збільшують модулі (атака, захист, швидкість та інші) я називатиму СТАТАМИ.

Характеристики ж самих модулів (форма, якість, рівень і т.д.) я називатиму ХАРАКТЕРИСТИКАМИ.

Модулі розрізняються за раритетністю (крапки, аналог зірок у героїв), рівнем, якістю (колір), формою, статами і сетами (наборами).

Почнемо зі статів, бо саме вони нас і цікавлять. Кожен модуль має 1 основний стат, який завжди відкритий, і 4 додаткові (допи), які можуть бути відкриті чи закриті. Коли ви піднімаєте рівень модуля, закриті додаткові стати поступово відкриваються.

Основні стати можуть бути унікальними або універсальними, де-які модулі мають лише один основний стат. Додаткові ж рандомно з'являються на будь-якому модулі — незалежно ні від чого.

Всього існує 11 основних статів і 12 додаткових.

Основні:

Точність (Accuracy) % - збільшує шанс попасти по герою з високим Ухиленням (Граф Дуку, наприклад)
Уникнення кріта (Critical Avoidance) % - зменшує шанс нанесення по герою Критичного удару
Шанс на кріт (Critical Chance) % - збільшує шанс на Критичний удар
Ушкодження від кріта (Critical Damage) % - збільшує ушкодження при Критичному ударі
Оборона (або Броня) (Defense) % - зменшує ушкодження від Фізичних атак
Здоров'я (Health) % - головний показник живучості героїв. Якщо падає до 0 - труп)))
Атака (Offense) % - збільшує ушкодження від атаки
Ефективність (Potency) % - збільшує шанс успішного накладання негативних ефектів
Захист (Protection) % - додатковий показник живучості. Поки його не знято — здоров'я не зменшується (хоча є герої, які б'ють під захист, прямо по здоров'ю)
Швидкість (Speed) - швидкість заповнення шкали ходу. Чим більше, тим краще)))
Стійкість (Tenacity) % - збільшує шанс успішно протистояти накладанню негативних ефектів

Додаткові:

Шанс на кріт (Critical Chance) (+%)
Оборона (Defense) (+N)
Оборона (Defense) (+%)
Здоров'я (Health) (+N)
Здоров'я (Health) (+%)
Атака (Offense) (+N)
Атака (Offense) (+%)
Ефективність (Potency) (+%)
Захист (Protection) (+N)
Захист (Protection) (+%)
Швидкість (Speed) (+N)
Стійкість (Tenacity) (+%)

Як бачимо, стати можуть збільшуватись на певний % або сталу величину (+N). Що треба пам'ятати — збільшується БАЗОВЕ значення характеристики. Тобто, якщо базове значення Захисту героя дорівнює 10000, то всі +% розраховуватимуться саме від цього показника.

Яким буде основний стат модуля — залежить від його форми, яких всього шість: квадрат, стрілка, ромб, трикутник, круг і хрест. Наприклад, квадрат має лише один основний стат — Атака, ромб — тільки Оборону (Defense), круг — або Захист (Protection), або Здоров'я. Стрілка — єдиний модуль, у якого основним статом може бути Швидкість, а трикутник, так само, - єдиний модуль, у якого основним статом може бути Крит. Шанс або Крит. Дамаг.

Наводжу перелік усіх основних статів за формою модуля (курсивом виділено унікальні стати, які  зустрічаються в тільки на цьому модулі).

Квадрат: Атака (Offense)

Стрілка: Швидкість (Speed), Точність (Accuracy), Уникнення кріта (Critical Avoidance), Атака (Offense), Оборона (Defense), Здоров'я (Health), Захист (Protection)

Ромб: Оборона (Defense)

Трикутник: Шанс на кріт (Critical Chance), Урон кріта (Critical Damage), Атака (Offense), Оборона (Defense), Здоров'я (Health), Захист (Protection)

Круг: Здоров'я (Health), Захист (Protection)

Хрест: Ефективність (Potency), Стійкість (Tenacity), Атака (Offense), Оборона (Defense), Здоров'я (Health), Захист (Protection)

Раритетність модулів — кількість крапок, від 1 до 5, визначає, наскільки сильними будуть стати на модулі. В якості приклада, візьмемо наші улюблені стрілки з основним статом Швидкості. Такий модуль з 1ю крапкою матиме максимум +17 швидкості на 15 рівні. 5Ти-крапковий модуль матиме вже +30 швидкості. Цей же принцип здебільшого працює і для додаткових статів.

Раритетність модулів (крапки) дуже схожа на раритетність героїв (зірки), з єдиною суттєвою відмінністю — раритетність модуля не можливо змінити: модуль на 4 крапки таким і залишиться. Вийняток: модулі 5А (золоті 5тикрапкові) після розкачки їх до 15го рівня можуть бути нарощені слайсінгом до якості 6Е, перетворившись на 6ти крапковий модуль, який можна поставити лише герою у 12 тірі (золота рамка навколо портрету). Детальніше про це — в розділі про слайсінг.

Рівень модуля (від 1 до 15) дозволяє відкривати додаткові стати і прокачувати вже відкриті допи і основний стат. Рівень модулів піднімається за кредити так само, як і рівень героїв. Детальніше про це трохи нижче.

Якість модулів — їх колір. Білий - E, зелений - D, синій - C, фіолетовий - B, золотий — A. Якість змінюється шляхом слайсінгу — апгрейду модулів за допомогою спеціальних запчастин, що схоже на прокачку спорядження героям. Колір модуля впливає на те, скільки допів у нього відкрито ОДРАЗУ.

Білий — відкрито тільки основний стат.
Зелений — відкрито 1 доп.
Синій — 2 допи.
Фіолетовий — 3 допи.
Золотий — всі 4 допи.

Тобто, якщо ви вибили білий модуль — у нього буде відкрито тільки основний стат, а якщо синій — то окрім основного ви побачите уже й два додаткових стати.

Всі модулі належать до одного з восьми сетів: Здоров'я, Оборона, Кріт дамаг, Кріт шанс, Стійкість, Атака, Ефективність і Швидкість. Коли на одному герої вдягнуто потрібну кількість модів з одного сету, він отримує певний бонус до відповідного стата: менший, якщо не всі модулі максимального рівня, і повний, коли вони всі 15го рівня.

Одночасно на героя може бути вдягнуто 3 двохмодульні сети або 1 двох- і 1 чотирьохмодульний сет.

Перелік бонусів від сетів (перша цифра — бонус за сет з не максимальним рівнем модулів, друга — повний бонус при максимальному рівні всіх модулів із сету; в дужках - кількість модулів, необхідних для сету):

Здоров'я (2 модулі): +5% / +10%
Оборона (2 модулі): +12,5% / +25%
Кріт дамаг (4 модулі): +15% / +30%
Кріт шанс (2 модулі): +4% / +8%
Стійкість (2 модулі): +10% / +15%
Атака (4 модулі): +7,5% / +15%
Ефективність (2 модулі): +7,5% / +15%
Швидкість (4 модулі): +5% / +10%

І знову — бонус розраховується від БАЗОВОГО значення відповідного стата. Таким чином, можна доволі непогано підняти стати своїм героям за рахунок правильного підбору сетів і основних/додаткових статів на модулях. Як це робити — розповім в наступній частині.

0

2

2) Що, де, коли? Правильний фарм модулів.

В попередньому пості я доволі детально розповів про модулі і принцип їх роботи. Тепер же ми поговоримо про те, як правильно їх фармити, адже це заняття потребує чимало часу, зусиль і витрат дорогоцінних кристалів. Нашим завданням буде звести витрати до необхідного мінімуму, максимізуючи результати.

Модулі видаються в нагороду за проходження Битв за модулі, Випробувань за модулі та купуються в Магазині модулів. Модулі, які можна отримати під час різноманітних івентів ми не беремо до уваги з причин, які я поясню трохи нижче.

Отже, Битви за модулі — перше місце фарму. Вони стають доступні після досягнення гравцем 50го рівня і дуже схожі на Битви кантіни: на них витрачається окрема енергія, яка з'явилась після нещодавнього реворку, і вони не мають важких битв. Всього є 9 столів, складність яких постійно зростає.

Перші 8 столів містять по 7 битв: кожен стіл відповідає одному із сетів, кожна битва — одній із форм модулів, плюс бонусна битва, яка закриває стіл. Нагородами за проходження битв є модулі відповідного сету і форми, з раритетністю 1* чи 2*. В останній битві в нагороду даються рандомні за формою модулі з відповідного сету, 1 чи 2*. За закриття столу (проходження усіх битв хоча б на 1*) дається досягнення з нагородою, а закриття битви на 3* дозволяє в подальшому перепроходити її в режимі симуляції. В битвах можна отримати модулі якості E-D (білого або зеленого кольору).

Останній, 9й стіл, має всього 6 битв. В нагороду тут дають деталі для слайсингу (вдосконалення) модулів. Детальніше про це і про сам стіл — в наступних частинах гайду.

Битви за модулі схематично мають наступний вигляд:

Стіл 1: Сет Здоров'я
Стіл 2: Сет Оборони
Стіл 3: Сет Кріт дамагу
Стіл 4: Сет Кріт шансу
Стіл 5: Сет Стійкості
Стіл 6: Сет Атаки
Стіл 7: Сет Ефективності
Стіл 8: Сет Швидкості
Стіл 9: Битви за детальки

Столи 1-8 мають наступні битви:

Битва 1: Квадрат
Битва 2: Стрілка
Битва 3: Ромб
Битва 4: Трикутник
Битва 5: Круг
Битва 6: Хрест
Битва 7: Рандомні за формою модулі з сету даного столу.

На перший час нам вистачить і тих модулів, які ми отримаємо в наших перших битвах, адже герой навіть з поганенькими модулями кращий за героя взагалі без них… АЄОА, як казав свого часу Майкл Щур: Але Є Одне Але. Де ж взяти крутіші модулі, бажано навіть топові, бо я вже бачу у себе на арені суперників з +10 - +20 швидкості в допах, та ще й крітують вони часто і боляче…

Немає нічого простішого, адже Битви за модулі — це лише перший етап на нашому шляху до слави і роздавання люлів топам! Ну, або отримання люлів від них, але вже у Вищій Лізі, що набагато крутіше і престижніше ;)

Після того, як буде повністю пройдено перші три столи, нам буде відкрито доступ до Випробувань за модулі і до Магазину модулів. Випробувань всього 8, по кількості сетів, але кожне з них має три етапи, або тіри, зі специфічними мінімальними вимогами до героїв:

1 етап: 3 герої ( мінімум 3* кожен) — нагорода: модулі 3* з відповідного сету
2 етап: 4 герої (мінімум 4* кожен) — нагорода: модулі 3 і 4* з відповідного сету
3 етап: 5 героїв (мінімум 5* кожен) — нагорода: модулі 3*, 4* і 5* з відповідного сету

На початку нам будуть доступні лише випробування на 3 перші сети (Здоров'я, Оборони, Кріт дамагу), решта відкриється як тільки буде закрито відповідний стіл Битв. Раніше для проходження Випробувань були потрібні специфічні команди, інколи — дуже рідкісні і мало використовувані (Спротив для Випробувань на сет Швидкості, джави — для Кріт дамагу). Наразі ВСІ Випробування можна проходити БУДЬ-ЯКОЮ командою, тому хороша аренна пачка (а на 50 рівні вона у вас вже має бути більш-менш, плюс ще й модулі з Битв) без особливих проблем має збирати 3* принаймні на перших двох етапах.

Щодо магазину: я особисто НЕ РЕКОМЕНДУЮ розраховувати на нього! Модулі там коштують чимало, нормальні модулі — ДУЖЕ рідко трапляються (я взагалі мовчу про реально хороші), а кредитам і кредитам флоту (корабельним матеріалам) можна знайти краще застосування. Виняток: якщо у вас є зайві кошти і ви бачите в магазі дійсно хороший модуль, особливо з рідкісного сету, — можете брати. Ще один момент: після проходження на 3* третього етапу Випробування на сет Броні в магазині з'являтиметься більше модулів, так що майте це на увазі.

Головним джерелом модулів завжди є саме Випробування. Намагайтесь пройти третій етап хоча б на 1* (краще на 3*) і фармити модулі винятково з нього. Якщо з певних причин третій етап вам не дається — фарміть модулі ТІЛЬКИ з найвищого доступного вам етапу!

Короткий підсумок:

1. Битви за модулі слід проходити лише для того, щоб відкрити відповідні Випробування і зібрати хоч якісь модулі для початку.
2. Фармити модулі слід ВИНЯТКОВО з Випробувань найвищого доступного вам етапу в кожному сеті.
3. Магазин — це шанс придбати потрібний модуль, якого вам не вистачає, але лише за умови, що це хороший модуль.
4. Фарм модулів — довга справа. Будьте терплячими, адже навіть для того, щоб зібрати більш-менш пристойні набори для одного загону вам може знадобитись тиждень, ба навіть більше!

Так, модулі у нас є, залишилось всього нічого — правильно їх роздати героям. І знову постає питання: кому які модулі давати; як визначити, який модуль кращий; які модулі качати і апгрейдити, а які одразу продавати?

Почнемо спочатку. Підбір модулів конкретним героям — справа кропітка і не така проста, як здається на перший погляд. Недостатньо просто напхати аби що кому заманеться і сподіватись, що це спрацює. Не спрацює! Ви можете дати вашому Вейдеру з двома дзетами і в 12му гірі начебто хороші модулі, в які ви ще й купу кредитів вбухали, а він все одно потерпатиме…

Є кілька надзвичайно важливих речей, які слід знати, розуміти і пам'ятати при підборі модулів.

1. У кожного героя власний набір скілів і можливостей. Уважно їх вивчіть (що цей герой може робити, за яких умов, в якій команді) — і ви вже матимете уявлення про те, що йому потрібно підсилювати.

2. Необхідно розуміти механіку дії модулів, про яку я писав у попередньому пості. Далі я розгляну її більш детально, разом із механікою ефективної і невитратної прокачки.

3. В Інтернеті можна найти величезну кількість порад, кому які модулі ставити. НЕ ІСНУЄ найкращого набору, завдяки Великому Рандому стати на модулях завжди будуть різні. І доведеться обирати з того, що ми уже маємо на руках. Сабакк такий сабакк, панове :)

Отже, що в модулях головне, як правильно підвищувати їм рівень і як правильно обирати.

Почнемо з найпростішого: всі пам'ятають, що у модуля є 15 рівнів (отримуємо ми їх завжди 1го рівня), 1 основний стат, 4 допи і 5 рівнів якості (від білого E до золотого A). Основний стат завжди відкритий, решта — залежить від кольору модуля.

Білий — відкрито тільки основний стат.
Зелений — відкрито 1 доп.
Синій — 2 допи.
Фіолетовий — 3 допи.
Золотий — всі 4 допи.

Закриті допи відкриваються, а відкриті збільшуються на рівнях модуля, кратних 3: 3й, 6й, 9й, 12й. Якщо більш детально, то схема наступна:

1й рівень: Стартовий
2й рівень: Зростає основний стат
3й рівень: Відкривається/зростає додатковий стат
4й рівень: Зростає основний стат
5й рівень: Зростає основний стат
6й рівень: Відкривається/зростає додатковий стат
7й рівень: Зростає основний стат
8й рівень: Зростає основний стат
9й рівень: Відкривається/зростає додатковий стат
10й рівень: Зростає основний стат
11й рівень: Зростає основний стат
12й рівень: Відкривається/зростає додатковий стат
13й рівень: Зростає основний стат
14й рівень: Зростає основний стат
15й рівень: Основний стат зростає до максимального значення

Додаткові стати зростають тільки після того, як їх відкрито всі чотири. Тобто, білий модуль, апнутий до 15го рівня матиме максимальний основний стат і мінімальні допи. Золотий модуль, так само матиме максимальний основний стат, але, оскільки у нього на 1му рівні уже відкриті всі допи, вони апнуться 4 рази на відповідних рівнях. Який або які саме допи апатимуться — то все рандом, який додає складнощів і, разом з тим, полегшує вибір.

Для того, щоб зрозуміти, чи підходить нам модуль, чи ні, не треба його розганяти одразу в максимум, достатньо апнути до 6го-9го рівня! Якщо ми не бачимо в допах потрібних статів, або вони не зростають — можна сміливо його відкладати. Білі та зелені модулі бажано апати до 9го рівня, сині і фіолетові - до 6го. Золотий модуль, якщо вам підвалило таке щастя, слід апати лише в тому випадку, якщо у нього в допах (для стрілки — в основі) є швидкість і хоча б 1 потрібний вам стат.

Чому так? Механіка. Білі модулі падають найчастіше, але бонуси від них мінімальні і навіть подальший слайсінг це не виправить. Золоті модулі дууууже рідкісні, а шанс, що у них будуть хороші стати — дууууже невеликий. Відповідно, оптимальними для фарму і подальшої прокачки є сині і фіолетові модулі: вони падають доволі часто (хоча й не так, як хотілося б) і з ними найбільші шанси отримати пристойний результат. А прокачати модуль лиш до вказаних рівнів достатньо, аби побачити його допи і оцінити свої шанси

На які стати звертати увагу? Швидкість і Кріт дамаг — це два стати, які користуються найбільшим попитом. Взагалі, модуль без швидкості — це не модуль, тому бажано вкладатись лише в модулі зі швидкістю, навіть якщо решта статів вас не влаштовує. Швидкість — це наріжний камінь вашої міці, її не буває багато (за де-якими винятками) і саме на неї має бути спрямована ваша увага. Завжди корисніше дати герою гірші модулі з хоч якоюсь швидкістю, ніж модулі з хорошими профільними статами, але без швидкості зовсім.

Швидкість впливає на те, як часто ходять герої в бою (як швидко заповнюється їх шкала ходу). Герой з більшою швидкістю ходить частіше, частіше використовує свої здібності, вони швидше у нього оновлюються, адже прив'язані до зроблених ходів. Нехтувати цим — абсолютно безглуздо; який сенс мати героя з шаленим шансом кріта і кріт дамагом, якщо він повільний, наче черепаха? Правильно — ЖОДНОГО!

Давайте пробіжимось по модулях за їх формою і спробуємо визначити, які основні стати на них бажано мати і чому.

КвадратАтака, це його єдиний основний стат.

СтрілкаШвидкість. Оскільки це єдиний модуль, де Швидкість може бути основним статом, саме її і треба шукати. Стрілка з будь-яким іншим основним статом має біти негайно проданаю Виняток: якщо у стрілки хороший набір допів, з високою Швидкістю серед них, такий модуль можна залишити і використовувати на другорядних героях допоки не знайдете заміну. Далі — продавати!

РомбОборона, єдиний основний стат.

ТрикутникКріт дамаг або Захист. Це єдиний модуль, на якому Кріт дамаг є в основі. +36% до ушкоджень від кріта — такий буст прекрасно заходить практично будь-кому. Захист добре підійде танкам або героям, яких занадто легко виносять. В разі, коли немає двох вищенаведених основних статів, слід звертати увагу на Кріт шанс. Основні стати Здоров'я, Атаки чи Оборони мало де можна використати ефективно. Слід пам'ятати, однак, що трикутники дуже важко фармити, тому бажано їх притримувати і використовувати для завершення сету за будь-яких основних статів, якщо потрібного немає!

Круг Захист, однозначно. Максимальний показник Здоров'я, +5,88%, явно програє +23,5% Захисту! Тим не менш, якщо у круга з основним статом  Здоров'я високі або дуже високі показники швидкості в допах — можна сміливо використовувати.

ХрестЕфективність, Захист, Стійкість, залежно від героя. Хрести з основним статом Здоров'я, Атаки чи Оборони можна використовувати для тимчасового заповнення сету.

Як бачимо, основні стати Здоров'я, Атаки і Оборони не популярні. Вони не дають жодних значних переваг, легко компенсуються цими ж статами в допах, в той час, як альтернативні стати (Ефективність, Захист, Стійкість, Кріт дамаг і Кріт шанс) значно збільшують можливості героїв в бою.

В де-яких виняткових випадках, окрім вже наведених, ці три  стати можна використовувати. Наприклад, більшість героїв-цілителей (хілерів) ефективно відновлюють решту команди в залежності від свого Максимального Здоров'я, яке їм можна таким чином додатково розігнати. Де-яким танкам можна давати додаткову Оборону, хоча Стійкість і Захист будуть набагато кращими.

Щодо допів, вони індивідуальні і різняться від одного героя до іншого. Найголовнішим, нагадую, є ШВИДКІСТЬ, решта має менше значення, хоча й все рівно важливе. Але про це — наступного разу.

0

3

3) ЗАБРОНЬОВАНО!

0

4

4) ЗАБРОНЬОВАНО!

0

5

5) ЗАБРОНЬОВАНО!

0


Вы здесь » Форум Сообщества гильдий SWGoH: Ukrainian » Гайды и руководства » Модулі та з чим їх їдять. Гайд для тих, хто хоче РОЗРИВАТИ )))