Отже, оскільки Ю3 перетворилася на доволі активну гільдію зі значним потенціалом, маємо встановити правила по рейдах. Звичайно, кожен може висловити свою думку або внести пропозиції щодо змін. Але поки відповідні рішення не будуть прийняті і затверджені керівництвом, дані правила залишаються обов'язковими до виконання.

Для чого це треба? Для дисципліни, організованості і злагодженості, які ДУЖЕ потрібні на ВТ і в Героїк рейдах. Пам'ятайте, що саме від цього залежать не тільки нагороди, але й успіх всієї гільдії вцілому!

УВАГА! Порушення правил участі в рейдах буде каратись!

1) Яма (Ранкор). Фармимо вийнятково героїк! Для участі достатньо мати 1 героя на 7*. На рейд дається 48 годин без оновлення загонів, тобто всі герої, які загинули в бою, в подальших боях вже не використовуються.

Рейд запускаємо з реєстрацією до 24 годин (залежить від часу запуску реєстрації), як тільки буде нафармлено достатньо рейдових купонів. Всі, хто зареєструвався на рейд, вже гарантовано отримують мінімальну нагороду після його завершення, незалежно від того чи брали вони безпосередню участь в боях, чи ні. Після завершення реєстрації, о 20-00 наступного дня, рейд стає доступним для биття. Ні на кого не чекаємо, дозволу можна не запитувати: коли кнопочка "Атака" стає доступною, кожен зареєстрований може вільно заходити і бити скільки може.

Рейд має бути не завершеним до 20-30! Будь-хто, хто має команди для повного соло проходження Героїк Ранкору, уважно стежте за часом, не вбивайте раника на 4й фазі до зазначеного часу! Дайте решті гравців можливість теж набити урон.

Преференції по рейду мають гравці з РХаном (Хан Соло) менше 7*. Будь-який учасник гільдії, який вже має Рхана 7*, в рейді більше активної участі не братиме і залишатиметься на підстраховці для своєчасного закриття. Такий підхід дозволяє більшості активних гравців швидко зібрати зазначеного героя в стислі терміни, які визначаються винятково активністю і можливостями кожного гравця.

2) Танк (ААТ). Фармимо 6*, готуємо загони для героїка, на кожну фазу. Рейд відкритий для биття одразу з моменту запуску. Жодних обмежень і преференцій немає, кожен робить те, що може.

ВАЖЛИВО! Для прискорення проходження необхідно, щоб кожен учасник гільдії брав участь у кожній фазі рейду! Навіть якщо ви маєте команду, яка ідеально заходить лише на 4ту фазу - не чекайте, починайте бити з 1ї, навіть якщо нанесені ушкодження будуть мінімальними. Таким чином ви зрозумієте механіку рейду і зможете підібрати більш ефективні загони на подальші рейди.

3) Сітх (Тріумвірат Сітхів). Фармимо 5*. Рейд відкритий для биття одразу з моменту запуску. Жодних обмежень і преференцій немає, кожен робить те, що може.

На цьому рейді правила такі самі, як і на Танку - не пропускаємо фази, не чекаємо "халявної" 2ї, оминаючи 1шу. Навіть мінімальний урон дозволяє прискорити проходження рейду і отримання нагород.

В разі порушень цих правил (особливо систематичних порушень!) передбачено наступні покарання:

1й раз - попередження офіцера або лідера гільдії
2й раз - кік із запрошенням назад (залишаєтесь в гільдії, але без нагород за рейд і поточні івенти гільдії)
3й раз - остаточний кік

В разі, якщо Ви випадково порушили правила - повідомте офіцерів. В такому разі модна буде уникнути серйозних покарань. Майте на увазі, що однотипні систематичні порушення обтяжують провину: можна випадково, або через глюк, закрити рейд раніше встановленого часу, але коли таке відбувається кілька разів поспіль - це вже система.

На цьому поки що все. Всім приємної гри!
І нехай буде з Вами Сила!