Існує приказка, що модулі — то дуже дивні штукенції, які ніколи не бувають такими, як треба. Згідно народних пересудів, навіть затяті атеїсти і комуністи масово почали навертатись у віру і вступати до різних церков, сект, культів, ковенів і шабашів, активно молитися, танцювати з бубнами і там-тамами та співати шаманських пісень, аби їм випав хоч один потрібний модуль.
Фігня: все рандом! Але не слід складати руки, навіть якщо Вам постійно не фартить і не дропається бажаний убер-модуль, який зробить вашого Угнота супергероєм, здатним на ізі закрити соло героїк сітха. Ну, або хоча б з 10+ швидкості… Достатньо розуміти, як працюють модулі і як їх правильно підбирати і використовувати.
Після нещодавнього реворку (та й до нього) часто постає купа питань: які модулі качати, як качати, на що звертати увагу і т.д. Друзів кидати в біді — якось не по-нашому, тож я і вирішив написати цей гайд. Не буду витрачати час на порівняння системи модулів ДО і ПІСЛЯ змін і зупинюся на найголовнішому.
1) Модулі, їх характеристики і як вони працюють.
2) Як їх правильно (читай — ефективно) обирати і качати.
3) Слайсінг (нарощування) модулів.
Отже, погнали.
1) Модулі — лікбез для новачків і ветеранів.
Надалі, щоб уникнути плутанини, характеристики героїв, які, власне, і збільшують модулі (атака, захист, швидкість та інші) я називатиму СТАТАМИ.
Характеристики ж самих модулів (форма, якість, рівень і т.д.) я називатиму ХАРАКТЕРИСТИКАМИ.
Модулі розрізняються за раритетністю (крапки, аналог зірок у героїв), рівнем, якістю (колір), формою, статами і сетами (наборами).
Почнемо зі статів, бо саме вони нас і цікавлять. Кожен модуль має 1 основний стат, який завжди відкритий, і 4 додаткові (допи), які можуть бути відкриті чи закриті. Коли ви піднімаєте рівень модуля, закриті додаткові стати поступово відкриваються.
Основні стати можуть бути унікальними або універсальними, де-які модулі мають лише один основний стат. Додаткові ж рандомно з'являються на будь-якому модулі — незалежно ні від чого.
Всього існує 11 основних статів і 12 додаткових.
Основні:
Точність (Accuracy) % - збільшує шанс попасти по герою з високим Ухиленням (Граф Дуку, наприклад)
Уникнення кріта (Critical Avoidance) % - зменшує шанс нанесення по герою Критичного удару
Шанс на кріт (Critical Chance) % - збільшує шанс на Критичний удар
Ушкодження від кріта (Critical Damage) % - збільшує ушкодження при Критичному ударі
Оборона (або Броня) (Defense) % - зменшує ушкодження від Фізичних атак
Здоров'я (Health) % - головний показник живучості героїв. Якщо падає до 0 - труп)))
Атака (Offense) % - збільшує ушкодження від атаки
Ефективність (Potency) % - збільшує шанс успішного накладання негативних ефектів
Захист (Protection) % - додатковий показник живучості. Поки його не знято — здоров'я не зменшується (хоча є герої, які б'ють під захист, прямо по здоров'ю)
Швидкість (Speed) - швидкість заповнення шкали ходу. Чим більше, тим краще)))
Стійкість (Tenacity) % - збільшує шанс успішно протистояти накладанню негативних ефектів
Додаткові:
Шанс на кріт (Critical Chance) (+%)
Оборона (Defense) (+N)
Оборона (Defense) (+%)
Здоров'я (Health) (+N)
Здоров'я (Health) (+%)
Атака (Offense) (+N)
Атака (Offense) (+%)
Ефективність (Potency) (+%)
Захист (Protection) (+N)
Захист (Protection) (+%)
Швидкість (Speed) (+N)
Стійкість (Tenacity) (+%)
Як бачимо, стати можуть збільшуватись на певний % або сталу величину (+N). Що треба пам'ятати — збільшується БАЗОВЕ значення характеристики. Тобто, якщо базове значення Захисту героя дорівнює 10000, то всі +% розраховуватимуться саме від цього показника.
Яким буде основний стат модуля — залежить від його форми, яких всього шість: квадрат, стрілка, ромб, трикутник, круг і хрест. Наприклад, квадрат має лише один основний стат — Атака, ромб — тільки Оборону (Defense), круг — або Захист (Protection), або Здоров'я. Стрілка — єдиний модуль, у якого основним статом може бути Швидкість, а трикутник, так само, - єдиний модуль, у якого основним статом може бути Крит. Шанс або Крит. Дамаг.
Наводжу перелік усіх основних статів за формою модуля (курсивом виділено унікальні стати, які зустрічаються в тільки на цьому модулі).
Квадрат: Атака (Offense)
Стрілка: Швидкість (Speed), Точність (Accuracy), Уникнення кріта (Critical Avoidance), Атака (Offense), Оборона (Defense), Здоров'я (Health), Захист (Protection)
Ромб: Оборона (Defense)
Трикутник: Шанс на кріт (Critical Chance), Урон кріта (Critical Damage), Атака (Offense), Оборона (Defense), Здоров'я (Health), Захист (Protection)
Круг: Здоров'я (Health), Захист (Protection)
Хрест: Ефективність (Potency), Стійкість (Tenacity), Атака (Offense), Оборона (Defense), Здоров'я (Health), Захист (Protection)
Раритетність модулів — кількість крапок, від 1 до 5, визначає, наскільки сильними будуть стати на модулі. В якості приклада, візьмемо наші улюблені стрілки з основним статом Швидкості. Такий модуль з 1ю крапкою матиме максимум +17 швидкості на 15 рівні. 5Ти-крапковий модуль матиме вже +30 швидкості. Цей же принцип здебільшого працює і для додаткових статів.
Раритетність модулів (крапки) дуже схожа на раритетність героїв (зірки), з єдиною суттєвою відмінністю — раритетність модуля не можливо змінити: модуль на 4 крапки таким і залишиться. Вийняток: модулі 5А (золоті 5тикрапкові) після розкачки їх до 15го рівня можуть бути нарощені слайсінгом до якості 6Е, перетворившись на 6ти крапковий модуль, який можна поставити лише герою у 12 тірі (золота рамка навколо портрету). Детальніше про це — в розділі про слайсінг.
Рівень модуля (від 1 до 15) дозволяє відкривати додаткові стати і прокачувати вже відкриті допи і основний стат. Рівень модулів піднімається за кредити так само, як і рівень героїв. Детальніше про це трохи нижче.
Якість модулів — їх колір. Білий - E, зелений - D, синій - C, фіолетовий - B, золотий — A. Якість змінюється шляхом слайсінгу — апгрейду модулів за допомогою спеціальних запчастин, що схоже на прокачку спорядження героям. Колір модуля впливає на те, скільки допів у нього відкрито ОДРАЗУ.
Білий — відкрито тільки основний стат.
Зелений — відкрито 1 доп.
Синій — 2 допи.
Фіолетовий — 3 допи.
Золотий — всі 4 допи.
Тобто, якщо ви вибили білий модуль — у нього буде відкрито тільки основний стат, а якщо синій — то окрім основного ви побачите уже й два додаткових стати.
Всі модулі належать до одного з восьми сетів: Здоров'я, Оборона, Кріт дамаг, Кріт шанс, Стійкість, Атака, Ефективність і Швидкість. Коли на одному герої вдягнуто потрібну кількість модів з одного сету, він отримує певний бонус до відповідного стата: менший, якщо не всі модулі максимального рівня, і повний, коли вони всі 15го рівня.
Одночасно на героя може бути вдягнуто 3 двохмодульні сети або 1 двох- і 1 чотирьохмодульний сет.
Перелік бонусів від сетів (перша цифра — бонус за сет з не максимальним рівнем модулів, друга — повний бонус при максимальному рівні всіх модулів із сету; в дужках - кількість модулів, необхідних для сету):
Здоров'я (2 модулі): +5% / +10%
Оборона (2 модулі): +12,5% / +25%
Кріт дамаг (4 модулі): +15% / +30%
Кріт шанс (2 модулі): +4% / +8%
Стійкість (2 модулі): +10% / +15%
Атака (4 модулі): +7,5% / +15%
Ефективність (2 модулі): +7,5% / +15%
Швидкість (4 модулі): +5% / +10%
І знову — бонус розраховується від БАЗОВОГО значення відповідного стата. Таким чином, можна доволі непогано підняти стати своїм героям за рахунок правильного підбору сетів і основних/додаткових статів на модулях. Як це робити — розповім в наступній частині.